Autore Topic: "Ogganizzamuni" To do list e pianificazioni da inizio stagione ...  (Letto 3165 volte)

Filippo MI

  • Visitatore
Sento parlare di straordinarie capacità manageriali e fantastica organizzazione da parte della dirigenza del calcio Catania, così ho provato ad immaginare un dialogo presidente (NP) amministratore delegato (PL) alla vigilia delle tanto sospirate vacanze  :-P

NP: allora Pietruzzo ricapitoliamo, arriodatti di chiamari u giaddineri ca ruminica arridduceru du stadio peggio d'un campu ri patati  >:(

PL: u signò Fassapella?

NP: levici manu chiddu je do comuni, ancora staiu aspittannu u tabbelluni, chiddi soddi mancu pi pavari i stipendi anu, chiama Spampinato, chiddu ca fici u campu novu. ma nun tu scuddari, prima ca finisci comu a ogni annu ca c'accucchiamu a cumpassa di pepé

PL: va bene, sulu chistu?

NP: bonu fussi  8-)

NP: chiamu u ragiuneri je viri s'avannu putemu fari na bella campagna abbonamenti accussi invece ca i soliti mao mao ca ti pigghianu spatti a sbuddiri, venunu i famigghi e i carusi ca testa ca sturianu  :O

PL: ora ciu ricu a Cianciu, viremu se putemu fari 21000 abbonati avannu  :-\

NP: bravu viru ca a lezioni a'mparasti, piffavuri però levici sta junnata rossazzurra ca pari proprio na pigghiata po ... n'somma mi capisti  >:(

PL: comu vossia cumanna  :-\ bhi chi camurriusu avannu  :$

NP: aspetta prima ca mo scoddu, prima di nesciri a fari a spisa, chiamici a Zenga ca fossi ni sapi chiu assai ri tia e lassa peddiri sti viaggi in Argentina, ca tantu docu na sta stagiuni c'é friddu  8D

PL: desidera altro  >:(


NP: chi sacciu mi pari ca ti rissi tuttu  8-) a si, a Zamparini nun ci vinniri chiu nenti annunca cu senti a Santu  8-)

Offline masterbox

  • Utente
  • ***
  • Post: 108
  • Mi Piace Ricevuti +0/-0
Re: "Ogganizzamuni" To do list e pianificazioni da inizio stagione ...
« Risposta #1 il: 21 Maggio 2008, 11:25:47 am »
Troppo divertente. :-D :-D :-D

Anche se mi senbrano le risate amare dei comici che ironizzano su Bush.
 ::) ::) ::)
"Guardando sempre in alto, solo tu penserai di non aver raggiunto la cima." (Seneca)

Offline Sergio

  • Utente
  • *****
  • Post: 4914
  • Mi Piace Ricevuti +0/-0
Re: "Ogganizzamuni" To do list e pianificazioni da inizio stagione ...
« Risposta #2 il: 21 Maggio 2008, 08:47:28 pm »
NP: chi sacciu mi pari ca ti rissi tuttu  8-) a si, a Zamparini nun ci vinniri chiu nenti annunca cu senti a Santu  8-)

Dite pire a Santo che dorma sonni tranquilli. Del Catania non ci interessa nessuno. ;-)
Le voci su Vargas sono ignobili depistaggi.
8 MARZO 415 d. C. IPAZIA DI ALESSANDRIA, MARTIRE LAICA DEL PENSIERO SCIENTIFICO